Posted on March 18, 2024

Dear 9th. to 12th. Grade parents:

We hope you had an excellent weekend. We hereby share an important update about the Math classes for the secondary area.  As of today, Monday, March 18, 2024, Mr. Pedro Rosario is no longer working at the school. After Easter, God willing, the teacher who will take over Mr. Pedro's subjects/grades, Ms. Lesly de la Cruz, a Mathematics teacher oriented to Secondary Education and with previous experience managing the Math Program that we use in our school, will be joining us.  We wish Mr. Pedro success in his upcoming projects and we ask for your support in the process of integrating the new teacher into our EBS Big Family.

During this week, our other Math teachers will be supporting the correct performance and substitutions in our student's classes, so that they can have continuity and develop the activities of each grade.

If you have any questions or concerns, please contact us.

Queridos padres de 9no. a 12vo. Grado:

Esperamos que hayan disfrutado de un excelente fin de semana. Por medio de la presente compartimos una importante actualización sobre las clases de Math para el área de secundaria.  A partir del día de hoy, lunes 18 de marzo, 2024, Mr. Pedro Rosario ya no labora en el Colegio. Luego de Semana Santa estará integrándose Dios mediante la maestra que asumirá las materias / grados de Mr. Pedro, Ms. Lesly de la Cruz, Lic. en Matemáticas orientada a Educación Secundaria y con previa experiencia manejando el Programa de Math que usamos en nuestro colegio. Deseamos éxitos para él en sus proyectos venideros y a ustedes les pedimos apoyo en el proceso de integración de la nueva maestra en nuestra Gran Familia EBS.

Durante esta semana, nuestros profesores y equipo de Matemáticas estarán apoyando para el correcto desempeño y sustituciones en las clases de nuestros chicos, de forma tal, que puedan tener continuidad y desarrollar las actividades de cada grado.

Cualquier duda o inquietud nos pueden contactar.

Bendiciones!