Listados de Libros de Español y Materiales - 2023-2024
Our Vision Becoming a Reality!

Posted on February 26, 2024

Dear 1st. to 6th. Grade Parents:

As you know, in our school there are always learning activities happening all over the place. In this occasion, we´re excited to announce the beginning of our 2024 Spelling Bee Contest. Spelling Bee contests are a great American tradition; they provide an excellent way to promote and honor academic achievement and excellence. Spelling Bees can help students improve their spelling, increase their vocabularies, learn concepts and develop correct English usage that will help them all their lives. During this year, students from 1st. to 6th. Grade will be participating.

Find attached important dates and information so you can help your child on this process.

Blessings!

Queridos Padres de 1ro. a 6to. Grado:

Como saben, en nuestro colegio nos mantenemos llevando a cabo diversas actividades educativas en todas las áreas. En esta oportunidad estamos emocionados de anunciar el inicio de nuestro Concurso de Deletreo 2024. Los concursos de deletreo son una gran tradición norteamericana que promueve la sana competencia y la excelencia académica. Este tipo de concursos ayuda a nuestros estudiantes a mejorar su conocimiento y destreza en con las palabras, incrementa su vocabulario y los ayuda a aprender conceptos utilizados en el idioma inglés. Durante este año, nuestros chicos de 1ro. a 6to. Grado estarán participando.

Anexo, les enviamos las reglas y fechas importantes, a fin de que puedan apoyar a sus hijos en este proceso.

Bendiciones!