Posted on February 24, 2024

Dear EBS Parents:

Find attached some updates to the 2023-2024 School Calendar for the second semester. In this calendar, you will find details of general activities that will be happening throughout the upcoming months. Please take a moment to review and mark your calendars so you can be part of the great adventure of your children’s education. You can also find this calendar posted in our school website www.colegioergos.com.

Note: As always, there is a separate calendar for Pre-School that contains the weekly activities that they will work with that will be shared as well with parents.

Queridos Padres EBS:

Anexo les enviamos algunas actualizaciones sobre el calendario escolar del 2do. semestre 2023-2024 donde pueden encontrar las actividades generales que estaremos llevando a cabo durante los próximos meses. Les pedimos que tomen un tiempo para revisarlo y poder planificarse para participar de la gran aventura que representa la educación de sus hijos. De la misma forma, pueden encontrar este calendario en la página web del colegio www.colegioergos.com.

Nota: les recordamos que para Pre-Escolar tenemos un calendario adicional con actividades específicas de cada semana que será compartido con los padres.

Bendiciones!