Posted on February 14, 2024

Dear School Community:

As you all know, our school is a Catholic one and tomorrow Wednesday February 14, 2024, we will celebrate the “Ash Wednesday” and with it, the beginning of the Lent. For this opportunity, we will be having clerical representatives to perform the ash ceremony to all of those students that practice catholic religion. Find more information attached.

Querida Comunidad Educativa:

Como es de su conocimiento, nuestro Colegio es católico y mañana miércoles 14 de febrero, 2024 con motivo de celebrarse en la Liturgia Católica el Miércoles de Ceniza, y con ella el inicio de Cuaresma, tendremos en el Colegio una representación sacerdotal para imponer las cenizas a aquellos estudiantes que profesen la religión católica. Anexo, les enviamos más información.

¡Bendiciones!